Kies voor warmte zonder zorgen!
Met een Holland Warmte servicecontract wordt uw cv-ketel volgens voorschriften geïnspecteerd en onderhouden én kunt u gebruik maken van onze 24-uur service, welke 7 dagen per week voor u klaar staat!




Vraag online een servicecontract aan!
All-in Extra
servicecontract cv-ketel
Gedurende de contractduur:
- Gratis verhelpen van storingen aan uw cv-ketel
- Géén arbeidsloon
- Géén voorrijkosten
- Géén materiaalkosten*
- Eenmaal per twee jaar een servicebeurt
De servicebeurt omvat:
- Het reinigen van de cv-ketel
- Het controleren van de afstellingen van de ketel volgens fabrieksspecificaties
- Het zo nodig opnieuw afstellen van de ketel
- Het controleren van de appendages op gasdichtheid
- Het visueel inspecteren van de luchttoevoer en de aansluiting op het rookgasafvoerkanaal
- Het zo nodig bijvullen van de installatie
- *13 jaar lang zijn de te vervangen onderdelen en gebruikte materialen gratis
- Mits deze zich binnen de mantel van de cv-ketel bevinden
- Ook na verloop van de fabrieksgarantie.
Een ‘All-in Extra’ servicecontract wordt na 13 jaar automatisch voortgezet als “Basis” servicecontract.
Basis
servicecontract cv-ketel
Gedurende de contractduur:
- Gratis verhelpen van storingen aan uw cv-ketel
- Géén arbeidsloon
- Géén voorrijkosten
- Alleen te vervangen onderdelen en gebruikte materialen worden u in rekening gebracht (buiten garantie)
- Eenmaal per twee jaar een servicebeurt
De servicebeurt omvat:
- Het reinigen van de cv-ketel
- Het controleren van de afstellingen van de ketel volgens fabrieksspecificaties
- Het zo nodig opnieuw afstellen van de ketel
- Het controleren van de appendages op gasdichtheid
- Het visueel inspecteren van de luchttoevoer en de aansluiting op het rookgasafvoerkanaal
- Het zo nodig bijvullen van de installatie
Onderhoud Plus
servicecontract cv-ketel
Gedurende de contractduur:
- Het verhelpen van storingen aan de cv-ketel
- Géén voorrijkosten
- Alleen het arbeidsloon en de gebruikte materialen worden u in rekening gebracht (buiten garantie)
- Eenmaal per twee jaar een servicebeurt
De servicebeurt omvat:
- Het reinigen van de cv-ketel
- Het controleren van de afstellingen van de ketel volgens fabrieksspecificaties
- Het zo nodig opnieuw afstellen van de ketel
- Het controleren van de appendages op gasdichtheid
- Het visueel inspecteren van de luchttoevoer en de aansluiting op het rookgasafvoerkanaal
- Het zo nodig bijvullen van de installatie
Algemene contractinformatie
- Onze servicecontracten zijn afsluitbaar voor toestellen tot 45 kW, lopen van 1 januari t/m 31 december en worden geacht – zonder voorafgaande schriftelijke opzegging* door één van de beide partijen voor 31 oktober van het lopende jaar – door te lopen.
- Betaling dient te gebeuren binnen 8 dagen na ontvangst van de factuur welke steeds – voorafgaand aan de maand januari – wordt toegezonden.
- De servicecontracten kunnen op elk moment van de maand ingaan, met voor het storingsservice-gedeelte betaling naar rato van volle maanden van het bedrag, waarbij de maand van ingang de eerste volle maand is.
- Op het servicebeurt gedeelte van het bedrag wordt geen korting naar rato gegeven.
- Op al onze servicecontracten zijn van toepassing de Algemene Voorwaarden Onderhouds- en Servicecontracten.
- Al wat u hoeft te doen is onze onderhoudsbrochure cv-ketel aan te vragen en op de bijgaande antwoordkaart aan te geven wat voor servicecontract u kiest.
- De prijzen van de servicecontracten kunt u op deze website vinden.
- De keuze voor een contract is afhankelijk van uw cv-ketel.
* Tariefsverhogingen boven de indexering geeft u het recht het contract binnen 30 dagen, nadat de tariefsverhoging aan u is medegedeeld, schriftelijk op te zeggen vanaf de ingangsdatum van deze tariefsverhoging.
Uitsluitingen
- Eenvoudige ‘doe het zelf handelingen’ die tijdens het stookseizoen nodig kunnen blijken zoals het bijvullen en ontluchten van de installatie, onderhoud aan leidingen, leidingsappendages, kamerthermostaat en radiatoren.
- Storingen die het gevolg zijn van zelf sleutelen of het sleutelen van derden aan de installatie.
- Storingen die het gevolg zijn van het niet laten uitvoeren van reparaties of werkzaamheden die door Holland Warmte noodzakelijk werden geacht.
- Storingen die het gevolg zijn van onvoldoende gas, water of elektra zoals bijvoorbeeld een dichtstaande gaskraan, kalkafzetting of een defecte zekering.
- Storingen als het gevolg van stormschade, bevriezing van de installatie of bliksem
- Alle werkzaamheden welke zich bevinden buiten de mantel van de ketel
Vraag gratis en vrijblijvend een offerte aan.
