Kies voor warmte zonder zorgen!
Met een Holland Warmte servicecontract wordt uw cv-ketel volgens voorschriften geïnspecteerd en onderhouden én kunt u gebruik maken van onze 24 uursservice, welke 7 dagen per week voor u klaar staat!
Vraag online een servicecontract aan!
Algemene contractinformatie
- Onze servicecontracten zijn afsluitbaar voor toestellen tot 45 kW, lopen van 1 januari t/m 31 december en worden geacht – zonder voorafgaande schriftelijke opzegging* door één van de beide partijen voor 31 oktober van het lopende jaar – door te lopen.
- Betaling dient te gebeuren binnen 8 dagen na ontvangst van de factuur welke steeds – voorafgaand aan de maand januari – wordt toegezonden.
- De servicecontracten kunnen op elk moment van de maand ingaan, met voor het storingsservice-gedeelte betaling naar rato van volle maanden van het bedrag, waarbij de maand van ingang de eerste volle maand is.
- Op het servicebeurt gedeelte van het bedrag wordt geen korting naar rato gegeven.
- Op al onze servicecontracten zijn van toepassing de Algemene Voorwaarden Onderhouds- en Servicecontracten.
- Al wat u hoeft te doen is onze onderhoudsbrochure cv-ketel aan te vragen en op de bijgaande antwoordkaart aan te geven wat voor servicecontract u kiest.
- De prijzen van de servicecontracten kunt u op deze website vinden.
- De keuze voor een contract is afhankelijk van uw cv-ketel.
- De installaties van ATAG en Agpo Ferroli komen niet in aanmerking voor een onderhoudscontract.
* Tariefsverhogingen boven de indexering geeft u het recht het contract binnen 30 dagen, nadat de tariefsverhoging aan u is medegedeeld, schriftelijk op te zeggen vanaf de ingangsdatum van deze tariefsverhoging.
Uitsluitingen
- Eenvoudige ‘doe het zelf handelingen’ die tijdens het stookseizoen nodig kunnen blijken zoals het bijvullen en ontluchten van de installatie, onderhoud aan leidingen, leidingsappendages, kamerthermostaat en radiatoren.
- Storingen die het gevolg zijn van zelf sleutelen of het sleutelen van derden aan de installatie.
- Storingen die het gevolg zijn van het niet laten uitvoeren van reparaties of werkzaamheden die door Holland Warmte noodzakelijk werden geacht.
- Storingen die het gevolg zijn van onvoldoende gas, water of elektra zoals een dichtstaande gaskraan, kalkafzetting of een defecte zekering.
- Storingen als het gevolg van stormschade, bevriezing van de installatie of bliksem.
- Alle werkzaamheden welke zich bevinden buiten de mantel van de ketel.