We kregen afgelopen weekend (pinksterweekend) problemen met de ketel dat hij bleef verwarmen. We wisten dat als de ketel wat ging mankeren hij vervangen moest worden omdat reparatie te duur was voor een ketel van 15 jaar oud. Op dinsdagmiddag contact opgenomen met Hollandwarmte, we hadden wat vragen die werden aan de telefoon goed beantwoord en ook uitgelegd door Mariƫlle. De offerte hadden we dinsdag einde middag al binnen. Dinsdag avond de benodigde documenten naar hun verstuurd. Op woensdag morgen hadden we al de mail binnen met het contract die hebben we getekend terug gemaild en binnen een half uur werden we gebeld voor een afspraak. Als we zelf een plekje in onze agenda hadden had de ketel op donderdag al geplaatst kunnen worden. Vandaag zijn de monteurs geweest Michel en Laurens. Ze waren ruim binnen de afgesproken tijd bij ons. We zijn heel tevreden hoe de plaatsing is uitgevoerd. Van te voren vroegen ze al om wat spullen die ze nodig hadden bij het plaatsen. Ze werken goed en nauwkeurig weten goed waar ze me bezig zijn. Alles is weer netjes en opgeruimd achter gelaten. Ook hebben ze alles goed uitgelegd hoe de nieuwe ketel en thermosstaat werkt. We zijn heel tevreden met deze 2 monteurs die langs zijn geweest. Ik zou jullie zeker bij andere mensen aanbevelen. De snelheid en nauwkeurigheid hoe jullie als bedrijf te werk gaat. Lisse Datum: 20-05-2016
Hulp en advies