Holland Warmte: maatregelen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen


Om verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan heeft Holland Warmte een aantal maatregelen genomen. Alle geplande afspraken worden uitgevoerd, maar we nemen wel enkele voorschriften in acht. Graag informeren wij u hierover. 

Hoe gaat Holland Warmte om met het coronavirus (COVID-19)?

Onze collega’s in de buitendienst komen dagelijks op veel verschillende plekken. Bij bewoners thuis, bedrijven maar ook bij leveranciers.

Graag blijven wij ook nu voor onze klanten klaar staan, in tijden van het coronavirus. Uiteraard mag het uitvoeren van onze dienstverlening niet ten koste gaan van uw veiligheid en die van onze vakmensen. Daarom nemen we een aantal maatregelen in acht, zodat we veilig kunnen doorwerken.

Al onze medewerkers zijn geïnformeerd en geïnstrueerd over de hygiënische maatregelen waar zij zich aan houden. Hierbij volgen wij uiteraard de adviezen van het RIVM. Wij volgen daarnaast alle voorschriften zoals afgesproken tussen de brancheverenigingen en overheid.

Komt Holland Warmte bij u langs? Dan vragen wij u deze maatregelen te lezen:

  • Onze monteur bewaart 1,5 meter afstand.
  • Onze monteur geeft geen hand bij binnenkomst.
  • Zullen u tot nader order niet meer laten tekenen op de iPad voor de gedane werkzaamheden. De handtekening op de werkbon is nu niet nodig.
  • Heeft u of een van uw huisgenoten last van keelpijn, hoesten en/of koorts? Dan vragen wij u om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om de afspraak te verplaatsen. Bel: 088 1180800.
  • Blijkt dat u of een van uw huisgenoten een verkoudheid heeft of last van hoesten tijdens de afspraak? Onze monteur stopt met de werkzaamheden en zal de afspraak niet door laten gaan.
  • Wij vragen u om uw woning goed te ventileren. Dat is niet alleen nu, maar altijd van belang overigens.
  • De installatie moet goed bereikbaar zijn voor onze monteur.
Delen
Hulp en advies